Ryggkrökardag

idag har jag verkligen inte gjort mkt nytta. har enbart suttit i köket och surfat runt på meningslösa sajter hela dagen. martin har lagat veganska krämbullar somv ar helt fantastiska och en böngryta med lagerblad och dillpotatis. helt otroligt gott. han är så duktig. kommer verkligen sakna den här organiserade matlagningen vi har i kollektivet- underbart att ha lagad varierad mat på bordet varje dag. men vem vet- kanske går det styra upp något liknande i det nya kollektivet också!
efter middagen drack vi kaffe och då ringde en viss sture mig och kallade mig på arbetsintervju för ett frukostvärdinnejobb. ska dit imorgon men jag är lite splittrad angående om jag vill ha det eller inte. är värdelös på att sova på nätterna för det första och sen är jobbet på ett fyrstjärnigt hotell i stan där jag kommer få pussa en massor med borgarfötter varje dag. usch och fy. 

en tjej från nya kollektivet var över och använde internet i någon timma idag. hon är söt. jag drack då en kopp eterniTEA som är sjukt ordvitsigt som även det lugnade ner mig endel.

filmfestivalen startar snart, wohow! önskar bara att jag vore några pund rikare och kunde gå på mer än vad det nu blir.

hittade en ball blogg förresten som martin i något blurry tillstånd tyckte var FÖR konstig. fantasinyheter.blogspot.com

har använt mig av spotify massor idag också. det är verkligen helt fantastiskt. vilken källa till ny musik! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0