Godnatt2

Nu har jag vart uppe i nya kollektivet och det är verkligen hur fint som helst. Flickorna jag ska bo med verkar jättesöta och allt borde kännas fantastiskt bra, det bara gör inte det. Det är självklart eftersom att jag trivs så bra precis där jag är och även om jag bara ska flytta 200 meter in i skogen kommer jag inte vara med i the everyday life här som jag sökt så länge och äntligen hittat. Jag tror det löser sig så fort jag hittat en ny rhytm i vardagen.. måste fixa jobb jobb jobb eller nått plugg. Jag funderar på att läsa latinamerikakunskap i vår eftersom att det borde underlätta för mig att komma in på journalisprogrammet sedan- frågan är om det inte är psykolog jag ska bli dock och bara borde hoppa den här journalistrajtan.. Jag har faktiskt inte varit duktig på att skriva sen jag gick i högstadiet mena ja.. fuck it. Det är väl bara det här om att jag gärna vill dela mina tankar och enda sättet för mig, med min bristande retorikförmåga, att göra detta är genom att skriva.. 

Idag har jag lyssnat en massor på the weeping song: 



Imorgon måste jag försöka ta tag i lite saker:
Söka jobb på en pub jag jättegärna vill jobba på.
Styra upp flytten.
Skriva in mig på en eller flera kurser i vår.
Kolla upp bredband till nya huset.

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0