TJABBBA

Idag har jag haft en fin dag och de flesta av mina dagar är mkt fina nuförtiden. Det känns bra. Jag har bara städat, dansat omkring i huset, mattsurfat, gjort bakåtkullerbyttor och druckit kaffe. FAB! Jag ska aldrig börja jobba igen. Att bara vara hemma och pyssla med allt och ingenting alls är precis vad jag är gjord för. Eller möjligtvis sälja glasspinnar då.

Vi har idag fårr besök av två toksöta tyskar som ska spela på röda sten imorgon. Sven som också är Djs w. Bad haircutz är ett tok depeche mode fan och jag fick lyssna in mig lite på mya skivan. Det var nice. Och så har vi haft besök av vår hyresvärd som verkade soft med att vi bor här. Jag, Jo och Efa blev tokflamsiga dock och jag vet inte vad han tyckte om att vi bara tokfnittrade oss igenom hela hans besök. Förhoppningsvis bara att vi var söta. Vilket vi är. Otroligt söta är flickorna jag bor med. Och katten Tom då.

Nu är jag helt slut men borde egentligen ta mig en kopp vodka och dra till slottsskogen där Hippies with guns håller till och dricker öl. De är mkt fina de med och jag borde verkligen umgås mer med dem än vad jag gör nuförtiden. 

Peace out bros and sisthas. yo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0