Start.

SO om jag nu ändå ska börja organisera upp mitt liv med denna slags bloggmedicin reckonar jag att jag lika väl kan börja direkt!

Försök till att komma ihåg de senaste dagarna med stödord/meningar:
Måndag: lagade mat till kollektivet. Hasselbackspotatis och stekta grönsaker med pepparsås.(uppmärksamma att detta är det enda jag kan komma ihåg från dagen! fucking hell vad mitt minne behöver träning)
Tisdag: arbetsintro med tillhörande CHOCK då jag blivit tilldelad titeln baransvarig. vad i hela hisingen sa jag egentligen på arbetsintervjun? bara för att jag jobbat i bar betyder det inte att jag är ett dugg bra på det! åt tacos och nötkräm med kollektivet. kollade valet hela natten. Pratade även med Johannes, en pojke från förr, på nätet och saknade honom en massa vilket är lustigt när jag inte är det minsta intresserad av honom egentligen. Sedan vart jag nykär hela natten och huntade ner alla mina gamla kärlekar på internet och drömde mig bort. Jag räknade till att 7 sånger har blivit skrivna i kärlekssammanhang till eller i angst mot mig än så länge. Jag är en mästare på självtortyr och bästa-killen-i-världen-antagligen-dumpning. fucking motherfucker med det.
Onsdag: POP-quiz på Razzia med Nicke, Martin och Nils i laget. Vann presentkort i nerlagd skivbutik av Blenda-Lars. Fick höra låten prisoner med tellus about the moon för första gången. a bit weird.planerade silent rave på änggårdsberget om tre veckor. ska bli ball.
Idag: Lisa på besök från Malmö en snabbis- jag hade råkat kopiera hennes näspiercing utan att fråga! hade inte ens tänkt påre. Lagade sedan rödbetssoppa till kollektivet och åt Micha's fantastiska chokladtårta. Matvecka avklarad! wei. kollade klart säsong 3 av weeds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0