to blog or to bjäbb

För att bara göra klart från start är detta ingen blogg för att jag känner att jag vill få uppmärksamhet och publicering. Detta är ren personterapi. Jag har alltid velat skriva men aldrig vågat publicera något. Jag har alltid velat berätta men aldrig vågat vara ärlig. Jag har alltid velat berätta men aldrig kommit ihåg vad det var som hände. Detta får verka som en hjälp till en flicka med förmodligen de allra flesta av psykiska sjukdomar som finns där ute men som valt att inte bli diagnostiserad. Jag har alltid försökt acceptera att det som händer inom mig och i mitt huvud antagligen är något som Jag borde ta hand om. Här ska jag organisera upp mina vardagar, personligheter och minnen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0