Obehag.

De senaste dagarna har jag insett att anledningen till att jag under många år mått så pass dåligt som jag gjort kanske inte alls är för att jag alltid vill ta hand om problem själv och överanalyserar eller inte tänker alls och har en massa psykiska och fysiska sjukdomar som inte än blivit diagnostiserade. Det kan helt enkelt vara så att jag måste ta och gräva lite i mitt huvud- kanske finns det en anledning till att jag inte minns någonting från min barndom? Hur kommer det sig att jag vid ung ålder lärt mig stänga ute så mycket? Detta kom jag att tänka på idag då jag helt från ingenstans kom ihåg hur jag blivit nerlurad i en källare av en pizzabagare som ung och nästintill blivit antastad. Detta har varit helt bortblåst från mitt minne tills idag då jag blev påmind av det genom att min nya chefs man hade nitat ett peddo. Go him yeah!

Jag har börjar jobba. Det känns bra att för varje dag som går komma i lite mindre skuld till min mor. Jobbet är okej även om det inte är fantastiskt och det kommer iallafall att hjälpa mig att få andra jobb efter dessa fem veckorna.. Kollegorna är dumma i huvudet och på julbordet står det endast kött i olika slag.

Kött är dött stod det förresten på underjordens toalett som jag var på igår. Nicklas hade spelning och det var fint. Tellus about the moon heter bandet och om någon någonsin skulle läsa detta inlägg förutom jag själv kan ju du kanske kolla in dem på myspace eller så..ha ha ha. so what.

jag hatar att blondinbella får gå ut numera. kan inte staten omyndighetsförklara folk som är helt körda? eller nej, just det- vi har blå regering nu. det var inget. fuck it.

kollade ky-utbildningar idag och hittade en i sthlm på 1,5 år som verkade helt okej.. sthlm känns inte helt okej direkt men jag antar att det är som en storstad som de flesta andra- förutom en sak- DEN ÄR FYLLD AV STHLMARE.  fy fan.

tout por maintenant. bon nuit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0