Back in LDN och föllsedag

Idag kom jag tillbaks från London och det var otroligt skönt att äntligen komma hem igen. Det fanns sannerligen flera goda anledningar för mig att fly den staden. Jag blir extrem där borta- mina bra sidor blir svaga och mina dåliga byggs bara på.
TROTS detta har jag haft det helt fantastiskt trevligt där borta. Jag bodde ju faktiskt i London så pass länge eftersom att jag älskar människorna där och staden- bara inte mig själv i staden.

I söndags var det min föllsedag och det firades genom att sitta på en av mina gamla pubar the Salusbury i Queens Park nästan hela dagen. Där fick jag tårta och gratulationer av gamla kollegor och vänner. Fick en tecknad klassiker av Maciek- "the Master and the Margarita". Har bara hunnit läsa halva än så länge men verkar väldigt intressant och är vackert tecknad. På kvällen mötte jag och Åsa upp Linda och Elliot i Old Street där vi gick på en kabaret på WICK. Den var gratis och helt fantastiskt rolig. Fick mycket inspiration och blev kär i en poet utklädd till zebra. mums.
Planerna för måndagen var många men i brist på pengar åkte jag och flickorna till slut til Albertos bar Nam Long i South Kensington och drack gratisdrinkar tills jag knappt kunde gå längre- då bestämde vi oss för att ha spontanrave hos Adolfo och där blev vi tokhöga på allt och inget och dansade tills vi blev utslängda på morgonen. Efterfesten blev hos Åsa och Andrea i Kensal Rise och goodness me vad svårt det var att använda tisdagen till något efter denna katastrofala , men härliga, kväll! Hängde med Adolfo för att hämta min födelsedagspresent i Streatham och hjälp mig snälla vad läskigt det var där. Har vart i både Peckham och Brixton innan men  området i streatham vi hamnade i var helt utom gränser. Blev halvattackerade lite hela tiden och varenda fönster på varenda hus var igentejpad med kartonger. Adolfo tog med mig till en lägenhet där 7 italienska dealers bodde och precis hela lägenheten var täckt av piller, pulver och gräs. Det var intressant men vi gick ganska snabbt efter att jag initierade. Det var helt fruktansvärt där. Fick min föllsedagspresent dock hmmrhmmr.

Onsdagen vart riktigt trevlig. Lekte med Maciek på dagen och åkte sedan till Chiswick (tydligen från Cheese farm) och träffade Natalie som var lika fantastisk som alltid. Passionerad om en massa saker och även om hon är lite väl känslig ibland föredrar jag det. Duncan- hennes pojkvän- kom efter några timmar och vi hamnade i en ång diskussion om leksaksvärlden vi lever i och huruvida man skulle delta eller ställa sig utanför den. Vi disagreed ganska mycket men är nog fortfarande vänner. Fuck the leksaksvärld I say- halleluja!  Sen åkte jag hem för att packa och var vid detta lag ganska dragen. Natten fortsatte tills jag tog ett piller och åkte till flygplatsen och jag tror nog aldrig himlen vart vackrare än i morse..

Imorgon börjar jag jobba och det ska bli åt helvete..Lina was sacked after two days kommer min facebookstatus lyda snarast,

peace until.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0